Mycket att göra!

Det har varit mycket den sista veckan så bloggen är nog det sista jag tänkt på.
 
 
Nu har jag iaf ett par minuter över att skriva av mig på. =)
 
För ett par dagar sen skrev jag på min FB att jag var lycklig. Det är så roligt att se att så många gläds för min skull. Det är ännu roligare att se vem som INTE blir glada över att jag mår bra. ;)
 
 
 
Igår blev jag riktigt bortskämd med ett frisörbesök, betalt och allt. De avfärgade håret, tonade in det i två etapper, klippte upp det, rakade sidorna och stylade det. SÅ skönt att jag helt enkelt inte kan fatta varför jag inte kostar på mig att göra detta lite oftare. =( Men så är det väl. man kan slänga iväg massor med pengar på skräpmat och onödiga prylar men att fixa hår, naglar, få massage osv drar man sig för. SKÄRPNING!!!
 
 
Idag ska jag till nästa anhalt, dvs tandläkaren. Hoppas VERKLIGEN att jag inte får Dr. Otäck igen. =(
 
 
Nu ska jag vara duktig och gå och smeta på min pro-lash, sminka mig, gå ut med hunden och sen pipa iväg till jobb.
 
Ha en underbar dag! Det tänker jag ha och alltid retar det NÅGON! ;)

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0