April, April!

Började jobba kl 13 idag. Trodde inte att det skulle bli så mycket men har faktiskt haft folk i serveringen hela dagen. =)
 
Denna veckan blir en 6-dagars arbetsvecka. Det var det värt med tanke på att jag fick en lördag helt ledig. =)
 
Jag ska inte lämna några löften denna gången om att hålla igång bloggandet. Jag tänker däremot göra mitt bästa. ;)
 
 


 
 
I lördags hade jag och killen påskfest. Förutom några smågrejer så gick det mesta hyfsat bra. Om man bortser från ett par utspillda drinkar så var det åtminstone smärtfritt! ;)
 
Tack till alla som kom. Vissa får komma tillbaka, andra inte. ;)
 
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0