Inspirationsflöde!

När allting känns riktigt bra runt omkring mig så hamnar jag i nån form av inpirationsström. Jag ser allt jag skulle vilja vara och allt jag skulle vilja göra. Det är då alla min listor blir skriva. ^^
 
Just nu känns allting riktigt bra och jag har massor med roligt att se fram emot! =D
 
Inbjudningarna till den årliga Julfesten har gått ut. Jag har redan fått ett par höjda ögonbyn som undrar om det inte är LIIIIIIIIITE tidigt?
 
NEJ det tycker jag inte! Det är bara 75 dagar kvar ju! =D
 
Igår var det någon som hade eldat eller något. Det luktade som raketer på nyår och jag fylldes av en otrolig känsla av att snart börjar ett helt nytt, orört, år! Wow! 2012 har bara varit så konstigt så det ska bli riktigt trevligt att börja det nya året. =)
 
Halloween! =D Vi har fått klartecken att låna en stuga. Hur coolt kan det bli?! Skräckfilmer, mörk skog, kompisar. Awsome!! =D
 
Dessutom har jag min fina brorsdotter nere över den helgen. =) Och glömde jag säga att jag har semester i hela 9 dagar? =D
 
Jag riktigt myser när jag har så mycket skoj att se fram emot. =)
 
 
Nu ska jag gå en runda med vårt svarta monster och sen är det dags att göra sig klar för det sista långpasset för denna veckan. =)
 
Ha en riktigt trevlig dag! =)

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0