Att ta sig friheter...

...är en jäkla stor frihet bara det. Ibland funderar jag över det där med att ta för givet. Klart att JAG tar saker för givet jag också. Jag försöker låta bli såklart men det händer. Absolut.

När man känner någon riktigt, riktigt bra.. DÅ kan man kanske ta saker lite för givet eftersom man redan har rätt bra koll på vad den andra ska tycka och tänka. Dock kan det bli ett övertramp på så sätt att när man tar sig friheter så (självklart om man tänker efter) tar man ifrån den andra dennes frihet. Inte lika roligt.


*suck* Allt jag vill skriva låter bara så dumt. Behövde bara gnälla lite. =)


Ska göra annat nu. Have a nice day! =)

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0