Är det dags igen?

Några stycken som fortfarande tittar in här då och då tydligen. Fina ni är. =)
 
Då kommer ju såklart frågan; Ska jag ta upp bloggandet igen?
 
Jag känner att jag skulle vilja men att det ibland är så svårt att komma på saker att skriva om.
 
 
 
Här kommer iaf en kort uppdatering om helgen.
 
 
Svedala Sommarrock 2012
 
Jag var med i ölgruppen för tredje året i rad, sålde öl så det stänkte om det! ;) Träffade både gamla vänner och fick några nya. Träffade även några som jag hoppas att jag aldrig behöver träffa igen. Fast DET lär ju inte gå i uppfyllelse.
 
Såg E-Type och Timbuktu.
 
Kom hem tidigt igår morse.
 
 
Lite bilder?
 
 
'
 
 
=)
 
Det var allt för denna gången. =P
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0