"Här kommer rännstensungarna! Hurra! Vad bra!.."


Hua!! Var hemma strax efter 1 men det tog sin lilla tid att få upp bilderna! Och det kommer fler imorgon (läs; senare), jag kunde bara inte hålla mig! ;)


Jag har haft en mycket trevlig kväll och med MÅNGA (och lååååånga) skratt! =)

God mat, god dessert, goda drycker och MYCKET GOTT sällskap! <3


Enda smolket i min bägare var nog att jag glömde min älskade mobil hemma. TJENA!!! Det är snart dags att söka hjälp!! Snacka om att man är beroende när det känns som att man inte känner sig komplett utan att kunna kolla Facebook och blogg regelbundet! =D

Nåja. Mindre snack och mer bilder! Here U Go!! ;)




Wezz har första skrattet! ;)



Jacob's Creek chardonnay! <3



"Vad i h-vete har jag i näsan?! Få BORT det!!"
Anna... har bara kul! ;)




Mmmm.. godis! ;)



Fördrink (OCH efterdrink!) ;) *nomnom*



"...Här kommer rännstensungarna! Hurra! Vad bra!
Prinsessorna och kungarna! Hurra! Vad bra!! ... "
<3




Värdparet var såklart Wezz föräldrar!

Ett ENORMT tack för en jättetrevlig kväll! <3


NU ska denna rännstensunge gå och praktiskt taget misshandla kudden så hårt jag kommer att landa på den!

Hoppas att alla haft en lika fin kväll som jag! =)

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0