Usch..

.. vilket tråkigt väder! =(

Och trött som jag vet inte vad. Det blev en lång dag igår. Inringd på jobb ett par timmar, lite ölmys med några vänner, film hos sjuklingen (det är SÅÅÅÅÅÅÅ SYND OM DIG, Johannes!! ;P).  Somnade inte förrän strax efter 4 i morse. Man var ju TVUNGEN att titta på 'Imse, Vimse, Spindel'! =P

Jag tänkte slänga upp resten av bilderna från i Torsdags sen måste man göra sig klar för jobb.

Så here we go!


Myyyys!! =)




Förebilden...



... och så EFTER! Jag SA ju att det blev många skratt! ;D



Fina värdinnan Chris (Wezz's mamma) och Molly myser!



Fin avslutning på kvällen! <3





Nu är det dags att komma iväg till jobb. Bara idag också sen är jag ledig söndag och måndag! Härligt! =)


Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0