Trött..



Inte sovit särskilt bekvämt. Vet inte hur det såg ut när grannen lämnade mig men om det såg ut som när jag vaknade så borde hon fått sig ett gott skratt! =D

Katten låg nästan hela vägen upp vid mitt huvud (med gumpen MOT mig, tur att jag låg med huvudet mot soffryggen! ), ett ben hade jag slängt ÖVER soffryggen (det var ju så j*vla VARMT!), Det andra benet hade jag på något vänster lyckats trycka ner MELLAN soffryggen och soffkuddarna (det var ju så j*vla KALLT!), tröjan hade kasat ner så halva BH:n syntes (kul om det gått någon på byggnadsställningen utanför) och , som jag skrev ovan, huvudet INTRYCKT i soffryggen..

Mmm.. AJ!!! Ont i rygg, ben, näsa och nacke. =(


Nu ska jag fylla diskmaskinen, starta kaffekokaren och invänta lite trevligt sällkap. Hoppas denna dagen blir bättre. =)


Tack till er som kommenterat mina inlägg! Fortsätt gärna, det VÄRMER!! <3

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0