Trååååååååk! Och nyårsafton!

Snacka om trist dag på jobb igår! Knappt något folk ute. Jag och servitören från Kinarestaurangen mitt emot kan ju snart börja spela luffarschack á la "Dawn of the dead". Han från sitt fönster och jag från mitt. =(

Antar att jag själv inte heller varit så pigg på att gå utanför dörren igår om jag hade haft ett val. ^^


Jaja nog om det.




Idag tänkte jag mig att jag skulle få färdigt min andra blogg. Den kommer enbart att handla om mat så vill ni fortsätta läsa om MIG så är det bättre ni hänger kvar här. ^^

Tanken med den andra bloggen är att det ska bli en typ av arkivering för alla de recept som jag klippt ut och sparat under måååååånga år. Alltså inga recept som jag skrivit själv!  Kanske lite tankar kring, ändringar jag gjorde, hur det smakade osv. =)

Vi får väl se om jag kan bli nöjd med designen bara. =)





Jag såg btw att läsarstatistiken för perioden 29/12-11 t.o.m 1/1-12 var ganska så hög så jag antar att ni undrade hur mitt nyårsfirande skulle bli?

Jag hade det bästa nyåret på LÄÄÄÄÄÄÄÄNGE!! Förutom att dagen började med ett pass i tvättstugan vill säga! ^^

Det blev att utnyttja en del av mina julklappar, en mysig badbomb (Jag är så lycklig att äntligen ha tillgång till BADKAR!), och en liten drink till det. =)
Vidare till Johannes. Bubbelcoctail i deras lusthus och sen mat á la Italien som HAN fixade medan jag stod/satt/gick i vägen! ^^ Lite mer bubbel och sen var det dags att gå skilda vägar.

Vidare hem till Anna och Fredrik, där Axel också befann sig. Jag tror att jag var lite uppspelt för jag babblade på ganska bra. Sorry! ;)

Mer mat ( så klart! :D ) och mer mousserande. Efteråt spelade vi TP och för en gångs skull så fick jag faktiskt några tårtbitar. ;) Fick dock inte spela klart, det var dags att dra vidare. =)

Nästa stopp var vår egen byggnad, en annan trappa bara. =) Fina Jossan, hennes dotter Julia och Jossan's mamma Birgitta bjöd på läsk (alkoholfria bubblor! :D), chips och HUR MÅNGA SKRATT SOM HELST!! =D

*skrattar*

Brevbärare.. Tonårstrots.. HB.. Första förälskelser! Brevbärare..

*skrattar lite till*


Tolvslaget stod jag som en gammal kärring och hötte med näven och svor åt folk som hade maaaaage att tända raketer på vår gräsmatta! Hahahaha! Plisserade kjolar och ugglebrillor nästa!!! :D



Det var en FANTASTISK nyårsafton och jag mådde som en prinsessa dagen därpå! =)


Tack till ALLA som var med och gjorde den just FANTASTISK!!!





Nu ska jag dricka mer kaffe och försöka tömma en låda eller två! =)
"Hörs" senare! =)


Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0