Tjejkväll, uppdatering nr2

Vilken kväll!! =D Helt fantastiskt mysig! Fina tjejer, god mat, mycket vin(även om jag inte var ett fan av smaken precis), fniss (läs asgarv), spel och tjejsnack! PERFEKT! =D

Här kommer lite mer bilder! =)




<3 Fina Ida!


Pssst!! Jag och Marie-Förlåt är den RÖDA!! ;P


Jag VET INTE varför de sitter och gapar!? Kanske händer nåt
kul i andra soffan?! ...


... hmm.. Vad var det du kallade det Emily? Fjortispose? ^^ <3


Mmmm. Jag var också där! =)


".. and I don´t wanna miss a thiiiiiing!!! .." Anna och
Marie-Förlåt gör sitt bästa för att titta på allt utom varandra! ^^


Fina Jossan! <3  NÄSTA gång kör vi nostalgibilden med tungräckning!



Ida Idel och Emily Empathy! Hahaha!! <3 <3 <3


"Ok, let's strike a pose! Kiiiiisseeeeess!!! "


"Hahaha! Vad menar du med att det inte funkade?" ^^


Mor och "jag-har-aldrig-träffat-den-kvinnan-förut"-Julia ;)


En styck nöjd, glad och mätt värdinna! =)


Tack för en sjukt trevlig kväll tjejer! Hoppas det inte dröjer alltför länge innan nästa gång!!

Puss på er!!





Kommentarer
Postat av: kanna

Tack själv för allt! Det var riktigt trevligt och möjset <3 <3 <3

2012-01-16 @ 05:06:26

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0