Sex säljer!!!

Ja jag säger ju det! Du är ju här eller hur? ;)

Haha skämt åsido! Sex är ett fantastiskt bra säljknep, åtminstone på mig. Några av er har kanske missat boken jag läser just nu? 'Belle de Jour - en eskortflickas öden och äventyr'.



Följa hennes blogg? Belle de Jour



Den får en att bli så där "om-hon-kan-vara-sig-själv-utan-att-bekymra-sig-om-vad-andra-tycker-varför-skulle-inte-JAG-kunna-det-?-aktig". ^^

Fast jag är ju redan ganska mycket mig själv. Åtminstone skäms jag inte över att vara öppen om sex. ;)


Boken är iaf en stor anledning till min "frånvaro" på bloggen. Jag vill ägna den all min lediga tid! =P





Nu ska jag gå och sätta på (^^) sminket, lite folk kommer över ikväll. =)

Imorgon är det tjejkväll med god mat, gott sällskap och alkoholhaltiga drycker! ;) Håll utkik efter bilder snart! =P


Ha en fin start på helgen alla fina!!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0