Bilder från igår

Igår kväll blev det lite småfestande med goda vänner. =)

Till att börja med var det bara Jag, Wezz, Johannes, Henke och Fredrik och de kom på den FANTASTISKA idéen att testa spelet som Wezz fick i julklapp. Gissa vem som förlorade så hårt att hon fick blåmärken!? =(



Rock Science


Lite senare fick vi sällskap av Tobbe och en av grannarna som jag inte träffat förr. Kul att träffa dig Munther! =)

Ännu lite senare kom fina Christine upp. Det blev mitt-i-natten-matlagning , AKA Fyllemat, och lite vin sen somnade jag på soffan! ^^ Sorry tjejen! =P



Det blev kanske inte överdrivet många men några stycken ska jag bjuda på. =)



Jag



Johannes


Tobbe försöker svälja kanel! =D


Jag och Fredrik


Wezz och Fredrik frambringar musik...


... OCH konstiga miner! =P


Bailey var också med på ett hörn. =)





Nu ska jag ta itu med den sista städningen efter gårdagen och sen börja med maten inför tjejkvällen! =)

Ha en fin lördag! Och glöm inte att titta in och kolla efter fler bilder! =)

Kommentarer
Postat av: Christine

Hade super trevligt. <3 Tack för jag fick komma upp. Kram

2012-01-14 @ 16:53:56
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0