Äkta vänner!

Första dagen av två som jag var ledig. Som ni förstått (iaf ni som hittat hit från FB) så har den inte varit något vidare kul. Tack alla fina vänner som erbjudit en axel, en kram, vänlighet och som skickat en massa fina sms utan att för den sakens skull vara "nyfikna i en strut"! Ni är underbara!!



Nu ska jag sluta låta fina Christine vänta på mig och återgå till att vara social!


"Äkta vänner är som stjärnor, de finns där dag som natt men när det är som mörkast skiner de som starkast!"


<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Christine

Du ä underbar gumman <3. Endast den bästa förtjänar det bästa <3

2012-01-23 @ 02:51:47
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0