Upp och ner

Hahaha!! Förlåt mig söta Anna!! Mitt minne är värre än Doris!! ^^


anna om Ni lyser upp mina dagar!:
Aaaaaaaajaaaaa...söndagen var väl lite mer innehållsrik än så :)



SJÄLVKLART fanns det mer att berätta om söndagen!! =P Anna var ju här och mös lite! Lite drinkar och ostbågar! Tjejsnack i massor och stackars Wezz fick onda ögat så fort han kom innanför dörren! *asg*Skönt att få kräka av sig ibland! Tack gums!! <3




Igår åt jag med Johanna på jobb sen blev det stan. Precis som jag hoppades var det monsterrea på mitt smink. Synd bara att allt jag skulle ha var slut. =(

Jaja det blev lite underkläder iaf, fick äntligen köpt en sån där superBH BombShell. Tydligen så har de höjt priset på dem så när jag lullade in på Lindex, glad som fan för att jag äntligen bestämt mig för att köpa en, så kostar de DUBBELT SÅ MYCKET som för en månad sen! =O

Det blev likförbannat en sån så nu har man supertuttar och snygga realiserade trosor till det! =D




Jag blev ju bjuden på middag igår. Fina fisken!! ;) Tack för maten Johannes!! Och drinken! Och pratstunden! <3




Nu ska jag ner till fina Christine och dricka frukost och sen över och öppna fönsterna till Jossan så att hon kan komma hem snart. SAKNAR DIG!! =(


Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra där :) för myspys var det :)

2012-02-01 @ 09:25:09

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0