Ta dem inte ifrån mig! =@

Nytt galensms! =P

Denna gången lyder sms;et så här:

Jag har två djupfrysta möss som husdjur! De heter Tina och Kalle och är jättefina! =P
Ta dem inte ifrån mig! =@



Nr 1. Pappa:

Jag: Jag har två djupfrysta möss som husdjur! De heter Tina och Kalle och är jättefina! =P
Ta dem inte ifrån mig! =@


Pappa: ????????????

Jag: Jag ska lära dem hoppa över hinder! Fast det går inte så bra än. =(

Pappa: ??????????




Nr 2. Mamma:

Jag: Jag har två djupfrysta möss som husdjur! De heter Tina och Kalle och är jättefina! =P
Ta dem inte ifrån mig! =@

Mamma: -


Gissar på att hon ifrågasatte min mentala hälsa! =P




Nr 3. Madde (kusin)

Jag:
Jag har två djupfrysta möss som husdjur! De heter Tina och Kalle och är jättefina! =P
Ta dem inte ifrån mig! =@

Madde: -





Nr 4. Chris (Wezz mamma)

Jag:
Jag har två djupfrysta möss som husdjur! De heter Tina och Kalle och är jättefina! =P
Ta dem inte ifrån mig! =@

Chris: -




Nr 5. Elin

Jag:
Jag har två djupfrysta möss som husdjur! De heter Tina och Kalle och är jättefina! =P
Ta dem inte ifrån mig! =@

Elin: Ahahaha du är så jävla störd. Mycket på jobbet? =)




Nr 6. Camilla:

Jag :
Jag har två djupfrysta möss som husdjur! De heter Tina och Kalle och är jättefina! =P
Ta dem inte ifrån mig! =@

Camilla: Va?

Jag:
Jag ska lära dem hoppa över hinder! Fast det går inte så bra än. =(

Camilla: Men gumman är du full?

Jag: Nej? =S

Camilla: Vad är det då? Ja vet att du brukar vara klokare  än att inte förstå att frysta möss inte kan hoppa.. Och prova inte att stoppa de i micron för upptining är du snäll.. ;)

Jag: För sent är jag rädd! :'(

Camilla: Nä, vem fan är det som skriver till mig? Inte är det Linn.. För nu börjar jag fan ta mig bli rädd

Jag: Klart det är jag! =(

Camilla: Men vad är det med dig? Stoppa micron men öppna inte den.. Ta på dig och gå en lång runda tror du behöver frisk luft hi hi




Nr 7. Anja

Jag:
Jag har två djupfrysta möss som husdjur! De heter Tina och Kalle och är jättefina! =P
Ta dem inte ifrån mig! =@

Anja: -




Nr 8. Emil

Jag:
Jag har två djupfrysta möss som husdjur! De heter Tina och Kalle och är jättefina! =P
Ta dem inte ifrån mig! =@

Emil: Vadå? O.o

Jag:
Jag ska lära dem hoppa över hinder! Fast det går inte så bra än. =(




Nr 9. Anncharlotte

Jag:
Jag har två djupfrysta möss som husdjur! De heter Tina och Kalle och är jättefina! =P
Ta dem inte ifrån mig! =@

Anncharlotte: ???

Jag:
Jag ska lära dem hoppa över hinder! Fast det går inte så bra än. =(

Anncharlotte:
Hahaha VA? Ente det lättaste om dom är frysta kanske

Jag: Det funkar kanske med en vända i micron menar du? =D

Anncharlotte: Jaaa.. Ugnen kan ju bli lite väl varmt ha ha




Nr 10. Dessie:

Jag:
Jag har två djupfrysta möss som husdjur! De heter Tina och Kalle och är jättefina! =P
Ta dem inte ifrån mig! =@

Dessie: Haha okeej?

Jag:
Jag ska lära dem hoppa över hinder! Fast det går inte så bra än. =(






Detta skickade jag iväg när jag stod på jobb. ^^ Chefen höll ju på att bli tokig när jag gick runt och gapskrattade bakom baren! =D Han förstod inte när jag försökte förklara och så fort jag tänkte på att min pappa satt där som ett levande frågetecken och faktiskt bemödade sig om att svara så skrattade jag ju ännu mer! =D

FANTASTISKT!! =D

Tråkigt med så lite respons kanske men WTF? Alla kan ju inte tycka att ens humor är rolig! ;)






Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen gå och göra mig klar för det efterlängtade (NOT) läkarbesöket! Have a nice day!



PS! Förlåt att jag ligger back med en dag! Imorgon kommer fotona från festen! ;)




Kommentarer
Postat av: Sararutberg

Hej! Skulle du vilja ta del av mina 500 läsare!? Gå då in på min blogg och anmäl dig på dagens blogg! Har ett special erbjudande nu också! Om du gör det som står så kommer du få stå på min blogg i 14 dagar! Värt!? Lycka till nu och , vad har du att förlora sweetie?

2012-02-13 @ 21:39:15
URL: http://sararutberg.blogg.se/
Postat av: Thompa

Lyckades du få mössen till att hoppa? :P

2012-02-27 @ 12:33:40

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0