Ibland orkar man bara inte

Ledsen att jag inte uppdaterat, ibland orkar man bara inte. Man som i JAG! ;)

Här kommer iaf ett litet mini-inlägg så att ni vet att jag lever! =)




Skönt att det är måndag imorgon, då är jag ledig. En sak som INTE är så trevlig med att det är måndag imorgon är att det bara är en vecka kvar till återbesöket hos läkaren. =( VILL INTE!!!!!

Jag hoppas på en "vanlig måndag" med film, gott att äta och trevligt sällskap men vi får väl se hur högt intresseribban ligger?! *POOOOOOOOOOOKE* ;)


Nu ska jag iaf gå och se en film med min Hobgoblin! Ha en fortsatt fin kväll allihopa! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kramar kramar O kramar lite till

2012-02-05 @ 22:41:38

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0