En dag i taget..

Sådär ja. Nu var snart denna dagen också till ända. Allting närmar sig med stormsteg och jag börjar bli rädd. =/
Tack Jossan för att du kom hem idag och tack för att du är en så fin vän att bolla tankar med!


Imorgon kommer en annan fin vän och snackar lite. Tack Tobbe! Det betyder massor för mig att du tar dig tid när jag själv brukar vara så kass på det!! <3


Nu ska jag leta reda på min Wii-kontroll så att man kan titta på film som fina bror har laddat hem!! TACK!! =D




Bjuder på en gammal bild så nu kan NI tacka MIG för ett gott skratt!! ;)




Kommentarer
Postat av: Emil Ek

SV; hehe upps.. Ändrade det =)

2012-02-01 @ 22:48:43
URL: http://emileks.blogg.se/
Postat av: Aaaaaaa

Hahahahahahahahahahaha...!!!! Fångar du flugor..!!!??? :D

2012-02-01 @ 23:26:35

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0