Du får lov att kissa på mig...


Du får lov att kissa på mig men bara om det är i närheten av en dusch! :-P


Detta massmeddelande skickade jag till några utvalda vänner + mina tre systrar! =D


Här kommer svaren:




1. Mikael:

J: Du får lov att kissa på mig men bara om det är i närheten av en dusch! :-P

M: Ehhh ????

J: Varför inte? =S

M: Hahaha ok fortfarande förvirrad

J: Varför förvirrad? =S

M: Driver du med mig... varför skulle jag kissa på dig? Finns väl annat kul

25 MIN senare:

M
: Men va fan din vilja är min lag ;)




2. Anna:

J
: Du får lov att kissa på mig men bara om det är i närheten av en dusch! :-P

A
: Eh.. Nä tack :)

J: Vad taskig du är! :'(

A: Hehe.. Nån annan får kissa på dig. Wezz kanske? :)

J: Wezz inte vill. :(

*Uppdaterad*

A: Men då får jag väl ställa upp då :)




3. Fredrik:

J: Du får lov att kissa på mig men bara om det är i närheten av en dusch! :-P

F: Eeh va?

J: Ida är den enda som sagt ok. :D

F: Hahahaha nej men jag kan kissa på dig om det är det du vill :)

J: Du är riktig kompis! <3




4. Ida:

J: Du får lov att kissa på mig men bara om det är i närheten av en dusch! :-P

I: Måste bara fråga om du skicka till rätt person? :D

J: Ja? =S

I: Oki hihi :) :)




5. Charlotte (syster):


J: Du får lov att kissa på mig men bara om det är i närheten av en dusch! :-P

C: Hm vad menar du nu

J: Du. Kissa. På mig? Vi kan göra tvärtom också men eftersom det är första gången för mig så hade jag föredragit att vara den undergivna. Om det är ok? :)

C: Va

J: Äsch, glöm att jag frågade. Får fråga någon annan! :P

C: Festligt




6. Johannes:

Jag: Du får lov att kissa på mig men bara om det är i närheten av en dusch! :-P

J: What?¿ ^^

Jag: Varför inte? =S

J: Okej? :P




7. Josefin:

Jag: Du får lov att kissa på mig men bara om det är i närheten av en dusch! :-P

J: Vad?

J: Du e konstig faster pling,, ha ha ha ha :)

Jag: Bara uttorkad!

J: Asg :)




8. Susan (syster nr2)

J: Du får lov att kissa på mig men bara om det är i närheten av en dusch! :-P

J: ? :)

*uppdaterad*

S: ??? Bra o veta he he :)



9. Pia (syster nr 3)


J: Du får lov att kissa på mig men bara om det är i närheten av en dusch! :-P

J: ? :)


10. Johanna:

Jag: Du får lov att kissa på mig men bara om det är i närheten av en dusch! :-P

Jag
: ? :)

*uppdaterad*

J: Haha! Va? :P

Jag: Ja, varför inte testa något nytt liksom? :P

J: I och för sig men... ändå :o)




De tre sista hoppas väl att jag skickat fel! ^^

Eller ja, faktum är att Pia nog inte sett det än för hon hade mer varit typen som ; Javisst!! Söndag klockan 13? My place or yours?! ;)



Hahaha!! Nu när jag har skrämt upp (?) mina vänner så har jag fått mitt lilla roliga för dagen. Dags att återgå till position soffläge! =)


Hoppas ni andra tyckte detta var lika roligt som jag tyckte!! *ASG*


Kiss(es) to y'all!! (Y)


Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0