Härliga veckan, dag 2

Hej hopp!

Det blev ingen bio igår, trots att biljett var bokad. Vägde för och nackdelar med att gå på en film som jag inte var intresserad av. Det blev julklappsshopping istället. =)

Min vackra syster kom över på kaffe och lunch och det är alltid ett trevligt avbrott i vardagen. =)

Nu är så gott som alla julklappar klara. Inklusive en till mig själv från mannen. ^^

För första gången på flera år är jag inte sönderstressad inför jul. *peppar peppar*

Nästan alla klappar är klara, jag har köpt alla julkort, de ska bara skrivas och skickas, vi vet var vi ska vara på vilka dagar och tja.. ALLT verkar lösa sig av sig själv helt enkelt! =D




Nu på fredag ska vi (jag och Wezz) till Tyskland. En hel, totalt stressfri dag, där vi kan äta gott, dricka gott och bara ha det kul. =) HÄÄÄÄÄÄÄRLIGT!!

På Söndagen ska jag ha en heldag med godiskok och kakbak tillsammans med arbetskamraten och vännen Alexandra. Några tips på något supersmaskigt vi kan göra? =)




Nu ska jag pila ner till stan och lämna hyrfilmer och köpa en bok till pappa. Den var ju slut överallt men fick tipset igår att den faktiskt går att hitta på MAXI. =)  Men först.. En kopp kaffe till! ^^





Och BTW? Jag påbörjade länkning till mitt jobb igår men kom på att jag glömde slutföra så här kommer dem!!

Länkarna öppnas i ett nytt fönster!


Tusen&2, hemsidan :    Tusen&2, Restaurang & bar

Gilla oss på Facebook!: Tusen&2, Trelleborg

Gilla oss på Facebook!: Tusen&2, Malmö



Hoppas på att hitta några fler "likes" när jag kollar nästa gång! ;)

Ha en bra dag! =)


Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0