Svar kommentar


Postat av: bull

då undrar jag vem som är så jävla dum så han/hon står och tittar på utan att stoppa vederbörande med moped ???? då är man lika skyldig enligt lag

2011-06-03 @ 12:17:03

Bull:

Vad tror du egentligen?  Jag trodde att det var ganska självklart! Men vet du. Jag har svårt att HOPPA ner från balkongen. Fredrik hade tag på honom men han lyckades slita sig loss. Polisen blev uppringd. Vad tycker du mer att vi ska göra?! VA?!

Tycker du ska sluta kalla folk dumma utan att ha kollat upp om vi HAR försökt stoppa honom. *-----*


Kommentarer
Postat av: Bull

OJ det va inte meningen att du skulle ta det så sorry

2011-06-03 @ 16:34:11

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0