Long Time, No See

Hmm.. lyckades visst hitta tillbaka till min gamla blogg. ;)

Just nu händer det ganska mycket i mitt lilla liv och jag känner att jag knappt hinner med.

Men vi kan väl börja med något roligt iaf. =)


Det är bara en vecka kvar tills det är dags för avresa till Sweden Rock Festival. =)

Efter MÅNGA om och men så fick jag ledigt, men JISSES vad jag får betala dyrt för mina femton (ja, FEMTON!) timmars ledighet. =@

Det gick så jävla långt att jag har bestämt mig för att börja kolla efter andra jobb! Så om ni vet något så tveka inte att hojta till! =)




Imorgon ska vi fira Wezz födelsedag. Han fyller inte år förrän på lördag men dels så jobbar han då och dels så ska jag själv bort på kvällen. Det är nästa roliga sak. =) Det är årets informationsmöte för ölgruppen jag ingår i på Svedala Sommarrock! =P Nice!!




Ska vi ta lite tråkigheter också? Det är väl lika bra. =)

Jag har den senaste tiden behövt vara mycket för mig själv. Det har hänt en hel del som sagt och jag har inte varit varken särskilt social eller anträffbar. Men jag vill iaf säga ett STORT TACK!! till de vänner som visat sig vara riktiga vänner under denna tiden. Och helt ärligt så ett STORT F*UCK YOU!! till de som inte ens svarat i telefon eller ens frågat hur jag mått/mår.

Så egentligen har det väl alltid med sig något positivt med det negativa. Jag har kunnat få reda på vem som verkligen skulle finnas om jag behövt dem. ;)





På återseende! SNART!! =)

Kommentarer
Postat av: madde

va kul att du börjat blogga igen=) så man har lite att läsa.

va har hänt eftersom du mått dåligt=(??

<3 kram

2011-06-01 @ 14:56:21

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0