Låååååång kyss godnatt...

Eller något sånt. =)

Efter vad som känns som en eeeeeeevighetslång dag så har jag äntligen landat hemma igen. =)

Det har varit en trevlig dag iaf. Även om den varit lång. =)


Glass med Wezz och Anna. Eller ja för att vara helt ärlig så var jag och Wezz så gott som klara med våra glassar när Anna dök upp. ;) Men vi gick iaf och åt lunch tillsammans. Sushi! *mums*
Lite spontant men ofarligt fredagsmystjafs! ;)





Jobbat har jag såklart också gjort. Fast det var ganska lugnt. Jag gissar på att många dragit igång grillen idag i det härliga vädret. =)

Iaf så var det lugnt. Och jag som ALDRIG kan gå ifrån jobb utan att glömma eller förstöra något lyckades ju såklart med konststycket att ha sönder skurhinken precis när jag tvättade golven. =( Så äckligt! Jag skulle vrida ur mopp-fanskapet och *PANG* !! Bröt urvridaren, moppen for ner i spannen med ett sånt plask att det stänkte upp över hela mig!

Haha! Nu överdriver jag! =) Men det stänkte rätt rejält iaf. =)




Imorgon är det informationsmöte för ölgruppen som ska jobba på Sommarrock Svedala. Grilla, dricka gott och träffa nya och gamla bekanta. =) Skoj! =P





Nu ska jag gå och titta på nån film som Wezz valt. =) Ha en underbar fredagskväll! <3


Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0