Jag har glimten! Jag är het! Du är skitful och jäkligt fet!


Vackert rim, eller hur? ;P

Jag är inte trådasmal själv. VERKLIGEN inte. Men jag har något som kompenserar för det. Det måste vara tråkigt att vara BÅDE fet och slätstruken. Hahaha! =D



Detta är ju JÄTTEKUL!!! =D =D

I de flesta blogginlägg jag skrivit förr så har jag försökt fokusera på det roliga. Visst har det kommit upp aggroinlägg också men NU känner jag att censuren är över! ÄR jag arg så skriver jag det! ÄR jag ledsen så kommer jag skriva det! Och känner jag mig flummig så tänker jag inte lägga band på det heller! Det känns bra att få sagt vad jag verkligen VILL ha sagt! 




Så. nu har jag fått ur mig det värsta. =)

Om en liten, liten stund ska jag säga hejdå till Wezz. Nu har vi ätit födelsedagslunch och tittat på en film tillsammans. =)

Efter det ska jag förbereda mig inför ikväll. Fixa till mina grillspett, duscha och fixa till mig själv. =)




Ha en fin dag i solen! Jag ska se om jag kan få några fina bilder ikväll som jag kan slänga upp! =)



Kommentarer
Postat av: Thompa

Naaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjj!!!!! Inga bilder ikväll. Inte utan att censuren sett dom först iaf.... ;oP



Cs ikväll.

2011-06-04 @ 12:14:42

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0