DDAD!

Igår firade vi Wezz födelsedag. Tack till er som var där! =)

Och tack till er som inte kom men som iaf hade shysstheten att höra av sig. =)


Sen finns det en tredje kategori.

Jag är så jävla trött på detta nu. Mer än en gång får man höra: "Vi träffas aldrig längre" "Det var så längesen vi sågs" "Jag saknar det som var".

Ehh JAHA?? Se då för fan till att dyka upp när vi bjuder? Eller testa att bjuda själva?? Det är ju hur jävla kul som helst för mig/oss att allt som oftast få se foton eller läsa kommentarer från fester som vi inte var bjudna till! Eller att personen bredvid en blir tillfrågad men inte man själv. Nej vet ni vad? Nu lägger jag ner det. Kan man inte ens svara så behöver man inte komma och gnälla i efterhand heller.





En annan sak som stör mig så in i helvete är avslutet på kvällen här igår. Vi hade en här som drack sig stupfull och som sen tyckte att det var världens bästa idé att KÖRA härifrån på sin moped. Hur fan tänker man?! Särskilt som man kommer typ tre (3) meter innan man brakar in i ett staket och får mopeden över sig?! Lik förbannat ska man fortsätta köra? Det staketet kunde lika gärna varit ett solitt föremål (typ någon av alla bilarna som stod på parkeringen), en gamling som inte kunde flytta sig tillräckligt fort eller i värsta tänkbara fall; ETT BARN!!!

Vad i helvete rör sig i en såfan människas huvud?! =@

Det var två stycken som hade tagit mopeden hit. Båda tog med sig mopeden härifrån men den andra personen har tillräckligt med vett i huvudet för att LEDA hem sin! BRA GJORT!!!




Nu ska jag och Wezz ner och käka glass. Och sen tårtan som aldrig blev uppäten igår. Mmm mmm mmm!! Värsta onyttiga dagen men vad fan! =P

Ha en bra dag allihopa!


DDAD!!

(Don't Drink And Drive)

Kommentarer
Postat av: bull

då undrar jag vem som är så jävla dum så han/hon står och tittar på utan att stoppa vederbörande med moped ???? då är man lika skyldig enligt lag

2011-06-03 @ 12:17:03

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0