Monday, bloody monday...

Jahapp..

Måndag kväll. Precis sagt hejdå till mannen min. Han ska bo hos sina föräldrar en vecka. Han har dels problem med sin andning och dels nåt slags exem över nästan hela kroppen som vi försökt få bukt med länge nu. Nu är det dags att se efter så att det inte helt enkelt är så att han är allergisk mot något (djuren kanske? Eller damm? ;P) här hemma. Hmm.. det är kanske MIG han är allergisk mot? ;D

Jaha vad har hänt mer då?

Hmm.. inte mycket tror jag. Känns rätt lagom att sitta och slappa efter en lagom hård helg. =)

Snart får jag TV-sällskap och mitt måndagsgodis. =)

CSI, Chips och senare Desperate housewifes och Pokémon på mitt DS. =)

Vad gör ni andra på måndagskvällar? =)

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0