Bubbla..

Jag tror inte att jag varit så .. hmm.. bedövad, i brist på bättre ord, förr..

Jag älskar julen. Jag älskar att hitta julklappar, göra julgodis och fixa och dona. Men jag har inte lust med någonting.
Jag jobbar, går hem, somnar till TV:n, vaknar, gör ingenting och går till jobb. Cirkeln sluten.

Trots att jag har hittat tillbaka till mycket av mig själv så saknas det en STOR bit! Med betoning på SAKNAS.

Jag brukar inte skriva negg här, om jag inte är RIKTIGT pissed vill säga ;) , men idag behövde jag skriva av mig lite. Jag är inte arg denna gången. Inte ledsen heller egentligen. Bara.. blank.

Jag går i min lilla bubbla och hoppas att när den spricker snart. Vad som helst är väl bättre än ett stort INGENTING?



...

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0