Man kan ju bara SK(r)ATTA!!

En god vän till mig hörde på stan (av en av mina föregångare på jobb) att jag jobbar svart! ^^

Jaså? Jag visste inte att du börjat jobba på skatteverket? Eller jaha!? Det har du inte?! Men hur vet du då hur mina skattepapper ser ut?! Jaha! Tomt snack! Då fattar jag! =D


Kan ju bara precis berätta att jag skattade när jag jobbade på familjeföretaget och jag skattar NU! Nästa gång du vill påstå motsatsten så kan jag lägga upp en bild på mitt skattebesked! Inga problem! Så kan du se hur hög min skatteåterbäring blev också! ^^

För det är väl så det funkar? Man betalar, för mycket t.o.m, skatt och får pengar tillbaka? Eller Skatteverket var bara lite extra snälla mot mig i år? Nejdu! Bättre får du komma med. Undrar bara vad jag har gjort dig?! För det är inte särskilt snällt att gå runt och snacka bara för att! Berätta gärna!


 Man kan ju bara SK(r)ATTA!!!


Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0