Lost and Found...

Fy fan!! Jag tappade många saker i lördags.  SKÄMS PÅ MIG!!!!!!!!!!!! ='(

1: Omdömet.

2: Huvudet.

3: Minnet.

Men värst av allt..

4: Min plånbok! =(


Var helt säker på att jag hade med den på efterfesten. Och när jag skulle gå hem på natten så märkte jag att jag inte hade den med mig. Full som ett ägg. Det gjorde saken ännu värre. =( Men en killkompis från förr (högstadiet) stannade mig och sa att en annan tjej som var där har den. Bara det att ingen vet hur man får tag på henne! =O

Och hur kul är detta då: Jag har körkortet i den, så hittar någon den så vet dom vad jag heter. Jag har däremot skyddat nummer så dom kan inte hitta mig på Eniro!! =(

Så om någon läser detta och känner en tjej som heter Paula, som dessutom var ute i lördags och hade med sig en extra plånbok hem, snälla låt mig veta!!!

Usch usch usch.. korten är iaf spärrade. Tycker det är värre med mitt körkort. =(


Fast jag kan iaf säga att det var värre den gången jag tappade mina nycklar! 
 Detta är ju "bara" en plånbok och det som kostar något är ju körkortet.


Ska trampa ner till Polisens Lost and Found nu och se om Paula varit snäll och lämnat in den där.

Wish me luck!


Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0