Kvällsmys

Vilket dag det har varit! =)

Först Anna på besök. Kaffe, kaffe och lite kaffe till. =)

Sen kyrkogården och hälsade på morfar en vända. Där satt små skyltar överallt som uppmandade familjer/släktingar att höra av sig till kyrkovaktmästaren om det suttit en grön skylt vid "deras" grav länge. 
 Det är så sorgligt det där med att dom röjer gravar. =( Fast jag antar att det är ett nödvändigt ont.


Efter det så blev det iaf ett litet besök på stadens bibliotek. Jag har inte varit där på EVIGHETER!

Lyckades hitta en bok som jag läste för första gången när jag fortfarande bodde med mitt ex. Jag tyckte den var RIKTIGT bra men hade glömt vad den hette.

Nu har jag iaf lånat hem den. =) Om den är lika bra som jag kommer ihåg den så kommer jag att försöka hitta den som "köpbok" istället. =)




Gudarnas dotter (Innehåller även boken Grön stad i solen)


Nu ska jag ringa min mamma för ett snabbt samtal sen blir det att spela lite Sims 3 och därefter DH!! =D


Ha en bra kväll!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0