Inte elak..


Jag vet att jag kan vara väldigt brutal till mitt sätt. Detta är något som är på både gott och ont. Många av mina s.k vänner har inte klarat av det och det är tråkigt för jag menar ALDRIG illa.

Jag är inte ärlig för att vara elak. Dom jag tycker om värnar jag om och även om det kan komma ut "hårt" så måste jag understryka att det ALDRIG är för att göra någon ledsen i långa loppet. Det är helt enkelt sån jag är. Att linda in saker i bomull hjälper kanske för stunden men i längden blir oftast smällen hårdare.

Jag har alltid försökt att vara omtyckt och samtidigt fortsätta vara mig själv.

 Det har inte funkat särskilt bra. Så nu har jag bestämt mig att fortsätta vara mig själv och skita i er som inte gillar mig för den jag är! =)


Dom som jag kallar mina vänner VET att jag finns där i alla lägen. Dom VET att jag släpper allt för att hjälpa. Där finns tyvärr inte många som hade gjort detsamma (vilket har visat sig OTROLIGT tydligt det sista halvåret) men jag har en liiiiten klunga runt mig som i mina ögon har förtjänat stämpeln "RIKTIG VÄN".

 Dessa människor värderar jag mycket högt. Dessa människor är jag brutalt ärlig mot. Dom VET att jag inte menar illa.

Dom står ut med mig, mina nycker, mitt humör och mina misstag och dom älskar mig ändå.
För detta älskar jag dom TUSENFALT tillbaka!!


Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0