Fy fan vad glad jag blir! =D

Det är så otroligt roligt att kolla på sin besökarstatistik och veta att folk läser vad man skriver! =D


Tack och åter TACK!! =)






Just nu sitter jag hemma hos mina syskons mamma och skriver. Passar hennes hund Balder medans hon jobbar natt. =) Man kan ju inte klaga! Jag har tillgång till en sjukt skön soffa, massor med TVkanaler som jag själv inte har och... BADKAR!!! =D

Lycka!! <3


Jag har satt på en liten kanna kaffe och tänkte surfa runt lite och uppdatera min blogg med lite nya länkar till sidor jag tycker är kul och tilll andras bloggar som jag själv läser! =)

Har ni förresten kollat in sidan Felsms.com? Hahaha! Man kan roa sig hur länge som helst! Stackars människor! ^^

Skriver kanske mer senare men om inte så har ni ju som sagt Felsms.com att roa er med så länge! =P

Hejhej! =)

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0