Full av energi och vill-göra-anda!

Godmorgon alla! =)

Wow jag ser att jag har haft många besökare redan! Kul! =P





Inatt har jag sovit ganska dåligt och var fortfarande trött när jag vaknade! Men NU!! Nu har jag fått i mig lite kaffe, en halv bulle och lite frisk luft och vill-göra-andan är hög,hög HÖG!! =)


Jag blev verkligen inspirerad av filmen jag såg igår! Jag känner att jag hade velat göra något liknande! Men frågan är: Vad? Jag tycker ju redan om att laga mat och baka så den biten i sig är väl inte så svår. Men ska man hålla det till ett speciellt tema? En speciell bok som man följer recepten från? Hmm... Kom gärna med idéer! =)

Idén är alltså att jag ska laga mat efter recept och lägga upp resultatet (ja bilder då alltså!) här på bloggen. =)

Eller ska man skippa matidén och göra något annat efter "recept" och anvisningar? Vad tycker ni?






Nu ska jag iaf börja med att dricka en kopp kaffe till! =)

Ha en UNDERBAR dag! =)


Slänger in en "gammal" bild! =)

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0