Ett lyckat party är ett lyckat party!!

Godmorgon alla! =) Eller god förmiddag iaf =)

Först och främst vill jag tacka alla läsare som tittade in igår! Vi slog läsarrekordet tre gånger om! =D Kommentera gärna om det är något ni tycker är speciellt roligt, tråkigt, trevlig osv!  Här eller på Facebook! =)




Sen får man ju tacka gårdagens värdpar Emma och Johan för en riktigt trevlig kväll! =) Jag hade jätteroligt och ångrar bara att jag inte fick några bilder på den härligt sönderkokade korven! ;P


Bjuder på några bilder från igår kväll!



Karin, Linda, Tom, Ida och Daniel


Johan



Emma och jag



Anna stod för det bästa partyhumöret igår! =)



Ida



Anna, Karin och Emma rockade loss!



Kvällens bästa bild



ELLER?!?! =D

Haha ja vad kan man säga?! En otroligt lyckad kväll och ett otroligt lyckat party! =) Tack alla för det! =)





Nu ska jag ta en lugn stund med några filmer jag hyrt. =)

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0