De Skrikande Gamarna Flyger Igen!!

Godmiddag alla! Har ni ställt om klockan idag? En annan hann precis göra det inatt innan huvudet träffade kudden! =P


Igår var det ju den officiella premiärspelningen för bandet SCREAMING VULTURES!!

Ni som missade den: Skyll er själv!! Ni missade en KANONBRA spelning!! =P

Och till er som var där: Tack som F-N!! =D Hoppas ni hade lika kul som jag! Fast det tror jag inte!! ^^


Oavsett om ni var där eller inte så kommer bilderna här! ENJOY!!!



       
   
   
     


Klicka här för att komma till Screaming Vultures sida på Facebook!

Eller klicka här för att lyssna på deras demo Black Caravan!





Nu är det dags att pallra mig till jobb! Ha en bra söndag! =)


































Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0