Bröööööööd!!!!

Halloj allesammans! Idag är man lite piggare och lite gladare! Streck över gammalt och på det igen! =P


Just nu håller jag på att baka bröd! =) Tänkte jag skulle överraska mannen med nybakat bröd, fortfarande varmt, när han väl öppnar dom små blå! =) hahaha! Mjöl upp till armbågarna! =P


Lite senare ska jag traska ner till stan och träffa Jossan och Walter! =) Om hon fortfarande är hemma trots att mina jästider försenar mig! =)

Nej det skulle jag visst inte. Nåja får väl skylla mig själv. Får planera bättre nästa gång! =)



Någon annan som känner för en kopp kaffe? =) Och kanske lite nybakat bröd till det?  MY TREAT!!   =D



Kommentarer
Postat av: rolle

wohoo nybakat bröd, supergött, själv bakade man igår, btw HP7 den 20nov som gäller, kan inte på självaste premiären, är på lady gaga då, don't forget party hos mig den 6nov, kramis Rolle

2010-10-05 @ 09:57:11
Postat av: Berit Strandberg

Hej lilla Linn, förlåt Emily. Har just läst igenom några dagar - du skriver trevligt, så jag kommmer att besöka denna sida fler gånger.

Många kramar från Berit

2010-10-10 @ 01:09:00
URL: http://berit.ettertaggen.se/
Postat av: Sandra

KUNDE DU ITNE SAGT DET TIDIGARE ? :p haha, måste säga att din kalkon-meny lät god :) kram!

2010-10-12 @ 20:11:33

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0