Oj oj oj!!! =D

Såååå nice det blev igår! Först supergod middag hos Anna och Fredrik. Snacka om lyx! Dom hade minsann köpt jordgubbar till efterrätt!! =D

Efter maten blev det gitarrspel, dricka och sällskapsspel! Kampen mellan kvinna och man. Gissa vem som vann? ^^



Utgången blev lite .. ehrm... mindre ... hmm... folkfylld (?) än vad vi hade väntat oss. Med typ 15 personer (och då är hela personalstyrkan OCH vi tre inräknade!) på A9 så blev det en ganska kortlivad vistelse där. Vi vandrade vidare till Böst. Där var liiiiite mer folk. Sen avslutade vi på Tre Lyktor. Där var nästan lika dött som på A9. Nåja. Det blev ju en fin pubrunda iaf. =)



Hahaha! Vi vann!!! ^^


Hehe.. det gick inget vidare kan jag säga! ^^


Redo för utgång. Anna och Fredrik. =)


Och så nästa par! ^^ Jag och min man


Och så en bild på vinnarteamet!  ^^


Skål för en trevlig kväll! =P


Tittut!! Nehe.. det var FORTFARANDE inte mer folk. =(



Vi kanske skrämde bort dom?! ^^



Vi var ju tvungna att smälla tid på någonting så Fredrik fick en makeover! =D





FÖRE



EFTER ^^


TACK FÖR EN OTROLIGT TREVLIG OCH ROLIG KVÄLL! =D



Nu ska jag dricka en kopp kaffe till! Ha en trevlig lördag! =)




Puss o kram!




Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0