My sims are going abroad! =P

Godkväll på er! =)

Vilken mysig kväll det har varit! TV/Dator har varit avstängda hela kvällen! (eller ja. Fram tills nu iaf!) Jag och min man har spelat Monopol hela kvällen! ^^ Jag vann!! =D

Tidigare ikväll var vi nere på Maxi och köpte extansion-paketet till The Sims3 till mig! Imorgon! Imorgon! IMORGON får jag prova det! =D



När jag registrerade det första spelet så fick man en gratis värld (förutom den som ingår i spelet). Den blev nerladdad och installerad men funkade aldrig. Nu hittar jag den inte alls! =( Någon som vet lösning?



Nä nu ska jag gå och sova. Ju tidigare jag somnar desto tidigare blir det morgon så att jag får spela! =D Sen är det ju födelsedagsfesten imorgon också! Härliga Fredag! =D


Sov gott alla! God natt! =)





Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0