Jodå! Hon lever!! =)

Hej hej! Jovisst lever hon! =P Inte haft någon vidare inspiration att skriva bara. Lite konstigt egentligen för sista veckorna har det hänt ganska mycket! =)

Fredagen (7/5) var det födelsedagsfest hos Anna och Fredrik. Den heliga födelsedagsgrisen har uppnått den aktingsvärda åldern av 29 år! =P Detta firades med goda vänner, ÄNNU GODARE mat, och dricka såklart! =)

  
    

  

På söndagen (9/5) gjorde jag och Anna tog en liten miniroadtrip och hälsade på Sofie och Johan när dom var hemma i Skåneland. =P
Hon visade upp ett litet fynd hon gjort i en av sina kartonger ^^ Och så spelade vi spel. =) Myyyysigt! =P
  


Nästa helg var helgen som har gått. =) Då var det Johannes tur att fylla år! Hela 20 år! Inte längre tonåring! =P
Först på dagen fick han den numera traditionella födelsedagstårtan! ^^ På kvällen var det PARTY!!! =D

    
    
     


=)

Vi (jag och Johannes) har länge pratat om vad som händer om man öppnar en burk med läsk under vatten. Nu fick vi äntligen svar på det! =P

  

Den säger *POPP*. Nästan ingen vätska lämnar burken dock (precis det vi ville veta). Vi vågade oss på att smaka också. Nästan all kolsyra var borta! Med andra ord perfekt att veta tills nästa gång man har influensa och ska äta salta pinnar och dricka avslagen cola! ^^


Kvällen var minnesvärd även i en annan bemärkelse! Jag vill säga grattis till våra beloved friends! =) <3


Såååååå... det var väl en uppdatering som hette duga? =P

Nu ska jag äta upp min lunch, gå ut med hunden och sen dra till jobb! =P

Ikväll är det hemmafruar! (väl?) =)



Tack alla ni som envist tittat in under perioden som jag inte skrivit något! =)





Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0