Jag tycker att du är sjukligt PINSAM!!!

Precis kommit hem från Kalle.

Kalle i all ära... men det fanns några där som var mer blåsta än ett ihåligt träd. Jag menar.. Göra gester bakom ryggen på en tjej som har ett fönster framför ögonen? Godmorgon "stumpan" men det finns nånting som kallas reflektioner. D.v.s SPEGELBILDER!!! Gulligt.


I övrigt var det en hyfsad kväll. Men mer än EN person gjorde bort sig. Men det är helt ok för mig. Det var iaf inte jag. =)


Dom sista gästerna till Wezz 25års fick sin inbjudan idag. Förutom Hannah. Fick tyvärr inget tillfälle att prata med henne ikväll. =(


Så nu är det också klart! =D


Nu blir det sängen och imorgon blir det nåt hittepo med Johannes! =P


Sov gott alla söta! Ja ni blåsta kan ju också sova gott. Om det inte drar för mycket! XD







Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0