Helgen som varit...

...


Riiiiiiiktigt lugn lördag! Bara jag och datorn! ^^ Övermys!

Söndagen däremot blev jag utsläpad ur min lilla bubbla. Fick lov att vara social! =P

Först minigolf  och sen Smyge för glass. Sola lite, sen hem till mig och spela yatzy. Kvällen avslutades med film och ostbågar!! Hur mycket mer kan man önska sig liksom? ^^




45 slag


53 slag


Jag köpte en hur stor glass som helst! =D Melon, Mörk choklad med Irish
Cream, Valnöt, Vit chokladsås, vispad grädde och en maglarpsbulle!
*MUMS*



Överlycklig! =D






T.o.m Bailey njöt av det fina vädret. ^^


Tja.. En bild säger mer än tusen ord eller hur var det? ^^

Idag har det redan hunnits med en hel del. Först frukost med mannen, sen kaffe med mamma och pappa, sen storhandlat (ja jisses jag tror vi har kött för ett halvår framöver! =S)och sen hem och paketera om, diska och nu ÄNTLIGEN fick jag starta datorn! Näääääästan 3 timmar kan jag sitta här innan det är dags att dra till jobb!! =D


Hoppas ni andra också har haft en underbar helg! =)


Puss o kram!


© [email protected]

Kommentarer
Postat av: Manne

Jag vet att det inte är olagligt men det är ändå äckligt Och för jävligt... Kram

2010-05-03 @ 20:52:17
URL: http://wiigren.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0