Dancing Queen! =P

HELGEN:

Hade en helt AWESOME lördag! =P

Vi (jag och Johannes) "förfestade" här med en massa öl, yatzy och Rockband! Helt sjukt kul! =P Sen hem till Emma och Johan. Skojskoj! Mer öl, tjejsnack och en (okej nu ljög jag för det var faktiskt TVÅ ;P) tequila!

Efter det så drog jag, Johannes och Linda till Kristall. Så kul det var att dansa! Inte ofta jag är på humör men det var RIKTIGT kul! :P Träffade massor med roligt folk och drack ÄNNU mer! hihi! ^^

Hemma ca 2.30 och höll på att pladdra sönder min mans stackars öron! Så går det när man ska redogöra för en hel kväll på exakt 27 sekunder! =P



Söndagen var ganska lugn, trots ett långt arbetspass. Men det fanns visst dom som hade det sämre! ^^




Nu är jag ensam hemma då mannen är på konsert. Eric Clapton. AVUNDSJUK!!!!

Men men. Nästa gång kommer han säkert ihåg att fråga om jag vill följa med! =P


Tänkte mysa till det riktigt ordentligt med minispa! Hårinpackning, pedikyr/manikyr och ansiktsmask. Sååå nice!! =)


Hoppas ni hade en lika kul helg som jag?!




Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0