Att komma eller inte komma? Det är frågan!

Hahaha! Snuskigt värre! XD

Men det gäller iaf en fest vi är bjudna på. Inte säker på om jag vill gå eller inte. Får nog försöka en sista gång att få igång ett fungerande telefonsamtal med personen i fråga. Trött på "ringer senare/imorgon" och sen blir det aldrig av.

Rätt kul med inbjudan för senast igår tänkte jag att så  fort jag fått igång min mobil så skulle jag skicka iväg ett sms med nåt i stil med: LEVER DU??

Och sen detta.. hmm... KLUVEN!!!


Nä om man skulle försöka vila ett par timmar. Trött som jag vet inte vad.. vet inte vad det är med mig. Men det är kanske penicillinen som spökar. =(


Ska läsa ut min nu bok tror jag.. sen får vi se om jag är vaken till nio. =)



Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0