Andas in! Andas uuuuuuuuut!

Fy fan! Precis kört igenom ett aerobicspass. Sån där ni vet på dvd. Bra instruktör men fy i HELVETE vad svettigt!

Nåja. Vill man bli fin får man lida pin! ^^


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen handla lite till chefen.


På tal om att handla. Var nere en vända på stan igår. Såååå mycket fina färger det finns nu! Ska ner en vända till sen när min lön kommit in.

Fick iaf köpt litegrann. =)






bilder från : http://www.ginatricot.se


Hittade en tröja till men jag hittar den inte på Gina´s hemsida. =S

1st skjorta, 1st klänning, 1st tröja, 1 par leggins (som passar samtliga överdelar jag köpte) + 1 bälte = 725kr

Inte särskilt farligt kan jag tycka. =)



Hopp in i duschen på mig nu! =)

Fortfarande ingen som vill följa med på bion? =)



Puss o kram!



Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0