Våffeldag = good hairday!! =P

Nästan precis hemkommen från flickmys med Anna och Nina! =) Fick minsann ut ganska mycket av det besöket! Förutom det uppenbara ( tjejtjatter ) så fick jag en klippning, lite nytt smink och våfflor!! =D Nice!





FÖRE...


EFTER...


En braaaaaaa bit åkte av! =)

Efter klippningen blev det ÄNTLIGEN våfflor!! =D

Grädde och drottningsylt! *Mums*



Vad har ni på era?? =)


Imorgon är det röj för hela slanten! Ska börja med en runda till Nina (som är snäll och lånar ut sin tvätt-tid eftersom jag glömde min idag) sen Willys för att införskaffa ny hårfärg och till sist möta upp Hannah och dra ner till Apotek Röda Näsan! =D

Längtar till kvällen! ;P

Nu ska jag ta en cigg och sen blir det nanna kudde för hela slanten så jag orkar med morgondagen! =P



Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, OM vi ska ha en nice dag/kväll imorn.. :) Tack för ikväll, ditt hår blev super NICE!! =D Jag är såååå glad för dig och ditt hår skull (särskillt ditt hår).. fniss

I Love You Gums!

Puss

2010-03-25 @ 23:32:06

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0