Upside down turns to downside up!

Ja ibland kan de allra djupaste svackor leda till något helt nytt och välbehövt och underbart! =)


Ikväll ska jag ha mysmaraton med min man! <3 Hehe! Han ska bli sååååå nertvingad i soffan och bänkad framför alla fina program som går ikväll! ^^ Fast för att han inte ska deppa ihop totalt så ska han bara vara med och kolla på två av fyra och sen spela nåt av sina datorspel under resten av programmen. =) Kompromissa vet ni! =P
Och han blir ju så glad när jag för en gångs skull "överlåter" datorn till honom! ^^



Lyckliga Wezz "får" använda datorn! =D



Nu ska jag och Nina spela Yatzy på dom fina nya yatzypapperna som Johannes kom med igår kväll! Vår räddare i nöden!! ^^


Våra nya fina papper! =)


Spark i röven! Kaffe och Yatzy! =P






Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0