That´s the way it is

Jag har tagit bort ett, ETT!, inlägg i min blogg. Detta är en ENGÅNGSFÖRETEELSE! Jag namnger aldrig någon när jag skriver ett "bittert" inlägg. Så länge jag inte gör det så har jag all rätt att skriva vad jag vill. Detta inlägget togs bort pga av FEL person tog åt sig.

Ett inlägg som handlar om MINA känslor handlade helt plötsligt om någon annans känslor. Och det är INTE OK för JAG behöver prata av mig och det är DÄRFÖR jag har denna bloggen. Är den av intresse för er så fortsätt gärna läsa.
Annars så finns det en JÄVLIGT enkel lösning:


SLUTA LÄSA DEN!!


That´s the way it is!







Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: pia

gillar att du e så arg, så postiv, så förbannad o så jävla mycket dig själv när du skirver din blogg...

2010-10-31 @ 06:37:42

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0