Please forgive me...

I know not what I do...

Men jag FATTAR inte?! Vad är det jävla problemet? Tror ni att ni vet VAD som gör att jag är som jag är?! Tror ni att ni vet NÅGONTING om mitt/vårt liv?! För vänta nu... NEJ JUST DET!!! Det var väl inte igår ni ringde och frågade hur läget var med mig/oss? Så om ni har problem med hur jag är, eller med MIG över huvud taget :

Var GLADA istället att jag är som jag är? Eftersom ni ogillar min personlighet så in i helvete så var GLADA att JAG axlar den rollen så att NI SLIPPER!!!! F*UCK OFF!!

Nå.. med det sagt...

Igår kväll var jag och Nina A9. Men var fan var resten av er?! =) Trodde att det iaf skulle vara NÅGRA kända ansikten! =/ Menmen.. det var trevligt ändå! =P

Efter en lång natt så är jag iaf hemma nu och fick börja med att väcka mannen. Han skulle ha hämtat oss i stan igår men hade istället somnat på soffan.  Dumt! =) Jaja vi fick lite gratis motion istället! =P

Nu ska jag sörpla kaffe och fixa lite mat till mannen som ska ut och jobba i regnet den stackarn! <3


Puss o kram!



Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0