Mr.Monday...

.... MmmmmmmmmmÅNDAG!!!!! =D

Äntligen är arbetshelgen över! Just denna helgen har verkat helt oooooootrooooooooooooligt seg! Och för mig är måndagar BARA positiva!

0 dagar kvar till Svenska Hollywoodfruar. Detta = måndagsmys med Nina och Johannes! =D

1 dag kvar till Tisdagsmarathon, dvs Dating in the Dark,
Desperate Housewifes, Cougar town och Christine/Topchef. Detta = Tisdagsmys med Nina och Hannah! =D

2 dagar kvar till onsdagsmys med min man!. <3 =D

3 dagar kvar tills det bara är 2 dagar tills jag är ledig! ;) +
tills det är "helkväll á la kanal 5" ( Gränsbevakarna, Criminal Minds, Gordons kitchen nightmare och CSI!) =D

4 dagar kvar tills det är FREEEEEEDAG!! =P

5 dagar kvar tills jag är ledig! =D

6 dagar kvar tills det bara är 1 dag kvar till Måndag! =D


Hmm.. såg att jag förmodligen virrat in mig i räknesättet här. =S
Men ni fattar va? =D Tänk po-po-positivt!! =P

Lalalala vad jag är glad idag! =D Undrar varför? Hmm... ibland kanske man bara är så glad? =P

Nä nu kom Nina. Kaffeeeeee!!!!!!!!!!!  =D

Sen syster för att säga "hejdå" innan dom åker till Thailand imorgon bitti. =/
Sen jobb.
Sen måndagskväll med Nina och Johannes! =D

Ha en nice Måndag! För det ska jag!




Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0