It's Bananaz!!!

Hur mycket ska man behöva höra, se och göra med bananer?

Jag har redan fått se mycket med bananer.. Den var faktiskt med på en del viktiga lektioner jag hade i tonåren! ;)

Sen kom det ytterst vackra uttrycket ; Banana Hammock! eller Bananhammock! Vilket då är tajta Y-front-kalsonger/badbyxor..

Idag har min femtonåriga brorsdotter lärt mig ett nytt uttryck! BANANLACK! Ja JUST det!! Iiiiiiisch!!!!!! *ryyyyyyys*

Kan ni fler? =P

Nästa gång jag vill ha banan/chokladglass lär jag ha helt SJUKT äckliga tankar i mitt stackars huvud!! =(

Tur att man faktiskt lyckats hitta annan glass man tycker om! På bara två veckor har jag testat tre olika Magnum-glassar OCH den nya Ben & Jerry- pinnglassen









Någon ni provat som man bara mååååååste testa?? =P










Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0