In Private...

... Jag och Nina sitter på våra vanliga platser och slåss om förstaplatsen i Yatzy.. Plötsligt uppfattar våra superkänsliga kvinnoöron något som lät som ett väääääldigt privat samtal. =D



" - Jamen i början var det ju så nytt och spännande!
- Ja precis.
- Sen blev det typ som en ritual. Precis som att borsta tänderna. Bara nåt man gjorde en gång om dagen!
- Ja. Men sen blev det ju en nytändning! Du vet när man började med marathon!
- Maraton?
- Ja du vet. När man drog ner en film och inte hade nåt annat att slå ihjäl tiden med. Då kunde man ju hålla ett maraton på sådär 3 timmar.
- Hahaha! Det har jag aldrig gjort!
*smågenerade mansskratt*

- såååååå... vad ska du göra i Malmö då?"


HAHAHAHA!!! =D Ja det var nog INTE menat för våra öron men kul var det!! Gulligt med "djupa" killsnack! =P



IGÅR...


..eftermiddag/kväll följde jag med Johannes på grillfest hos Emil. Suuupertrevligt! =P Årets första "riktiga" grillning avklarad! Trevligt sällskap, god mat och mycket dricka! Nice!!! =D Hemma strax efter nio. Behövs inte så många timmar när man börjar tre! =)
Dessutom ska jag ju jobba långpass idag. =(

Hehe.. jag gillar blondinskämt.. lärde mig några nya igår! =D













IDAG...
... väckte mannen mig med färdig frukost! <3 Nu ska jag dricka lite kaffe till och sen bara mysa framför TV:n tills det är dags för jobb. Och så hoppas jag höra ifrån Nina också! =)

Men som sagt. först KAFFEEEEEEE!!!!!!!




Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0